سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز مدیریت bm3700

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های میز مدیریت BM3700 چیست و برجسته‌ترین خصوصیاتی که در طراحی و اجرای این میز اداری وجود دارد کدام است؟ همانطور که در صفحه محصول میز مدیریت BM600  توضیح داده شد، میزهای مدیریتی دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و نسبت به نوع کاربری و نحوه استفاده از آنها در محیط های اداری می توانند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشند. تاثیری که این دسته از میزها و تجهیزات اداری در فرایندهای کاری دارند، باعث شده تا یکی از مهمترین تجهیزات در شرکت‌ها به حساب آیند. می‌توان گفت که تمامی تصمیمات مهم کاری پشت این میزها اتخاذ می‌شود و توسط مدیر شرکت انجام می‌پذیرد.

منبع نوشته : میز مدیریت

به دلیل اهمیت خاصی که میز مدیریت دارد، لازم است تا در زمان تجهیز اتاق کار از یکی از بهترین انواع میز مدیریت مانند میز مدیریت BM3700 استفاده کنید، تا فضای اتاق کار شما به بهترین شکل ممکن تجهیز شود. ما در مبلمان اداری بینو به تشریح یکی از بهترین محصولات خود یعنی میز مدیریت BM3700 پرداخته‌ایم تا شما را با جزئیات بیشتر این میز مدیریتی مدرن و کاربردی آشنا کرده، تا بتوانید برای تهیه یک میز مدیریت استاندارد با خیالی آسوده اقدام کنید.

نحوه انتخاب میز مدیریت

نحوه صحیح انتخاب یک میز مدیریت که بتواند کارایی مورد نیاز را در اختیار افراد در شرکت‌ها قرار دهد، لازم است تا بر اساس نقاط قوت و ضعف آنها تصمیم گیری شود. برخی از فاکتورهایی که می‌تواند در انتخاب یک میز مدیریت استاندارد مانند میز مدیریت BM3700 تاثیر گذار باشد عبارت است از :

  • ابعاد میز مدیریت
  • طرح و فرم میز اداری
  • رنگ به کار گرفته شده در میز

این فاکتورها می‌توانند تاثیرات مختلف و موثری بر روی میزان کارکرد و بازدهی افراد در طی ساعات اداری داشته باشند. بر همین اساس، لحاظ کردن فاکتورهای مختلف در انتخاب یک میز مدیریت که دارای استانداردهای مدرن طراحی و اجرا می‌باشد، می‌تواند بر روی نتایج و اهداف شرکت‌ها برای افزایش کارایی و بازدهی تاثیر گذار باشد.

ویژگی‌های برجسته میز مدیریت BM3700

تجهیز و طراحی دفتر کار مدیریت در یک شرکت یا سازمان بر اساس میزان حساسیت شغلی باید به شکلی صحیحی و اصولی انجام پذیرد تا وجهه و اقتدار مدیر شرکت به خوبی حفظ شده و در ایفای نقش‌های کلیدی و مسئولیت‌های مختلفی که در شرکت دارد، بتواند جایگاه واقعی و تاثیر گذار خود را حفظ نماید. مدیران شرکت‌ها علاوه بر مسئولیت‌های فردی، مسئولیت ایجاد انگیزه و تشویق پرسنل و همچنین اداره کل مجموعه را به عهده دارند. به همین دلیل، وجهه و اقتدار مدیر عامل شرکت می‌تواند به او در حفظ انگیزه پرسنل برای پیروی از قواعد و قوانین شرکت کمک نماید.

به همین دلیل، لازم است تا مدیران شرکت‌ها در اتاق کارشان از تجهیزات مدرن و بروز که دارای ظاهر شیک و استاندارد است، استفاده کرده تا بتوانند ارتباط موثر با مشتریان و همکاران دیگر در شرکت‌های همکار را به خوبی حفظ کرده و در محیطی سالم و منظم به مسئولیت‌های خود بپردازند.

بر همین اساس، میز مدیریت BM3700 دارای صفحه بالایی دوبل 32 میلیمتری است که تماماً از جنس MDF با کیفیت بسیار عالی طراحی و اجرا شده است. لازم به ذکر است که ما در مبلمان اداری بینو می توانیم این میز مدیریت را بر مبنای تشخیص و خواست مشتری به شکلی کاملا سفارشی طراحی و اجرا کنیم. این میز مدیریت از انواع میزهای اداری مدرن و از محصولات شیک و پرفروش دکوراسیون داخلی بینو می‌باشد که دارای ویژگی‌های ظاهری شکیل و مدرن بوده و به خوبی فضای اتاق مدیریت را زینت بخشیده و احساس اقتدار را به خوبی به نمایش می گذارد.

مهمترین ویژگی‌های میز مدیریت BM3700

تجهیز اتاق مدیریت با یک میز اداری مدرن و استاندارد که دارای امکانات ارگونومیک است می‌تواند بر کارایی و بهره‌وری افراد به شدت تاثیر بگذارد. میزهای استاندارد دارای شرایطی هستند که می‌توانند به افراد کمک کنند در ساعات اداری و برای مدت‌های طولانی از میز استفاده کرده و بدون خستگی به مسئولیت‌های کاری خود بپردازند.

از سوی دیگر، اگر میز مدیریت شما دارای استانداردهای لازم برای استفاده‌های طولانی مدت نباشد، می‌تواند سلامتی شما را به خطر انداخته و اعضای مهم شما مانند شانه، کت و کمر را با آسیب‌های جدی روبرو کرده و در دراز مدت از کارایی شما به صورت جدی بکاهد. بر همین اساس، در هنگام خرید میز مدیریت BM3700 باید به استانداردهای مناسب و فاکتورهای ارگونومیک به خوبی توجه کرده تا نیاز شما را در زمان کار به خوبی برآورده ساخته و باعث افزایش کارایی شما در طول مدت مسئولیت‌تان گردد. نکاتی که در انتخاب میز مدیریت باید به آن دقت کنید عبارتند از :

  • ارتفاع استاندارد میز
  • زیبایی ظاهری
  • تعبیه کشوهای استاندارد در میز
  • استانداردسازی وزن میز
  • وجود پایه‌های مناسب برای میز مدیریت
  • وجود طول و عرض استاندارد و کافی برای میز
  • استفاده از شیشه در سطح میز مدیریت

انواع میز مدیریت

همانطور که می‌دانیم میزهای مدیریت دارای انواع و نمونه‌های مختلفی هستند و بر اساس نوع کارایی و محیط اداری می‌توانند در اشکال مختلف طراحی و پیاده‌سازی شوند. اما برخی از انواع شناخته شده میزهای مدیریت عبارتند از  :

1- میز مدیریت وارداتی

با پیشرفت تکنولوژی در کشورمان، ورود میزهای خارجی به تعداد محدود رسیده است. باید توجه داشت که تولید بیشتر میزهای مدیریت، بومی سازی شده و در داخل کشور طراحی و تولید می شوند و ساخت آنها در شرکت‌های ایرانی انجام می‌پذیرد. در طی سال‌های گذشته، با پیشرفت تکنولوژی در کشورمان دستگاه‌ها و تجهیزات استاندارد برای ساخت مبلمان اداری در کشور به شکل مناسبی پیشرفت کرده و باعث شده تا تولیدات با کیفیت و ظاهری مدرن و استاندارد، طراحی و تولید شوند. باید بدانیم که میزهای مدیریت بر اساس الگوها و طرح‌های میزهای وارداتی طراحی شده و توسط تولید کنندگان داخلی و با مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و با نمونه‌های وارداتی هیچ تفاوتی ندارند.

2- میز مدیریت سلطنتی

یکی دیگر از انواع میزهای مدیریت، میز مدیریت سلطنتی می‌باشد که به شکلی کلاسیک طراحی و اجرا می‌شود. این میزها عموماً از شیشه و چوب طراحی و اجرا می‌شوند و شباهت بسیار زیادی به انواع میزهای سلطنتی در قرن 20 میلادی در اروپا دارند. در طراحی و تولید این دسته از میزهای مدیریت عموماً از منبت کاری، پایه‌های ثابت و طراحی‌های لوکس استفاده می‌شود. به طور کلی، طراحی میزهای سلطنتی از لحاظ ظاهری با دیگر میزهای مدرن تفاوت دارند و جزء میزهای لاکچری و لوکس محسوب می‌شوند و دارای قیمت‌های بسیار زیادی هستند.

ما نیز در مبلمان اداری بینو با برخورداری از تیم‌های مختلف طراحی و صنعتگران ماهر، آمادگی این را داریم که انواع میزهای اداری و مدیریتی مانند میز مدیریت BM3700 را برای شما طراحی و تولید کرده و با بهترین متریال و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار دهیم. برخی از مهمترین محصولات ما در دکوراسیون داخلی بینو عبارتند از : میز اداری، میز مدیریت، میز کارمندی، میز پذیرش و میز کار گروهی.

منبع نوشته : میز مدیریت