سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میز مدیریت BM3800

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت BM3800 چیست و مهمترین ویژگی‌های آن کدامند?  وجه تمایز این مدل میز مدیریت با انواع میزهای اداری دیگر چیست؟ همانطور که درباره محصولات دیگرمان در مبلمان اداری بینو توضیح دادیم، میز مدیریتی که دارای استانداردهای طراحی و ارگونومیک است، می‌تواند یکی از مهم‌ترین تجهیزات اداری در دفاتر کاری به خصوص دفتر مدیریت باشد. میزهای مدیریت به این دلیل دارای اهمیت هستند که مصارف ویژه‌ای در اتاق های مدیریت دارند و حضور این میزها در مهم‌ترین دفتر شرکت یعنی دفتر کار مدیریت، می‌تواند اهمیت آن را بیان به خوبی بیان نماید.

منبع نوشته : میز مدیریت

مدیران در شرکت‌ها برای مدت‌های طولانی پشت میز کار خود قرار می‌گیرند تا بتوانند مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهند. به همین دلیل، انتخاب نوع میز مدیریت می‌تواند در فرآیندهای کاری تاثیر داشته باشد و به صورت مستقیم در میزان راحتی مدیر همچنین افزایش انرژی و تندرستی جسمانی او تاثیر داشته باشد.

معیارهای مهم در انتخاب میز مدیریت

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، میز مدیریت BM3800 یکی از انواع تجهیزات اداری بسیار مهم است که دارای نقش موثری در فرایندهای کاری شرکت‌ها دارد. بر همین اساس، برخی از معیارها و فاکتورها را برای انتخاب انواع میز مدیریت باید در نظر گرفت تا بتوان میزان کارایی افراد را افزایش داد. به طور مثال، ابعاد میز مدیریت باید بر اساس اصول ارگونومیک پیاده‌سازی و اجرا شود تا طول و عرض استانداردی را در اختیار افراد در شرکت‌ها قرار دهد، به شکلی که استفاده از آن را آسان نماید.

علاوه بر این، ظاهر، فرم و رنگ میز از فاکتورهای مهم دیگری است که در انتخاب میز مدیریت باید به آن دقت شود. زیرا می‌تواند تاثیر مستقیمی بر احساسات و فعالیت های ذهنی افراد در اتاق‌ها و دفاتر کاری داشته باشد. از سوی دیگر، طرح و فرم میز می‌تواند در شأن و منزلت شرکت در اتاق مدیریت تاثیر مهمی داشته باشد و بر روی مخاطبینی که در این اتاق رفت و آمد می‌کنند، تاثیر بگذارد.

ویژگی‌های میز مدیریت مدرن

حفظ و نگهداری حس اقتدار در اتاق مدیریت می ‌تواند بر روی میزان کارایی و تاثیرگذاری یک مدیر در شرکت تاثیر بگذارد. مسئولیت‌های متعدد یک مدیر در شرکت، می‌تواند بار ذهنی، جسمی و شغلی بسیاری بر افراد تحمیل نماید. به همین دلیل، لازم است تا یک مدیر در فضا و محیط استاندارد اداری قرار گیرد تا بتواند در عین حفظ انگیزه، پرسنل خود را مجاب به پیروی از قوانین شرکت نماید.

در همین رابطه، لازم است تا یک مدیر ویژگی‌های مدیریتی خود را به خوبی حفظ کرده و در یک فضای اداری مناسب و استاندارد با ارباب رجوع و همکاران خود روبرو شده و ارتباطات خود را گسترش دهد. بر همین اساس، استفاده از مبلمان اداری لوکس و مدرن مانند میز مدیریت BM3800 یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزیین دکوراسیون داخلی دفتر کار مدیریت می‌باشد.

ویژگی های میز مدیریت BM3800

این میز مدیریت، همانند محصولات دیگر ما در مبلمان اداری بینو، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد که به خوبی می‌تواند دفتر مدیریت شما را به خوبی آراسته کرده و امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. میز مدیریت BM3800 از یک صفحه دوبل 32 میلیمتری و CNC شده ساخته شده و جنس صفحه بالایی و فایل‌های آن از جنس MDF اعلا می‌باشند. علاوه بر این، میز مدیریت مدل BM3800 دارای پایه‌های فلزی مستحکم بوده که به خوبی می ‌تواند میز را در جای خود ثابت نگه دارد. توجه داشته باشید که رنگ جنس فایل و ابعاد این محصول می‌تواند طبق سفارش مشتریان گرامی تغییر کرده و بر اساس نظر شخصی شما طراحی و اجرا گردد.

1- ارتفاع استاندارد

برای اینکه یک میز اداری دارای استانداردهای طراحی باشد، ابتدا باید ارتفاع آن به شکل صحیح و بر اساس قواعد ارگونومیک طراحی شده باشد. اگر ارتفاع میز زیاد باشد، می‌تواند به ستون فقرات و گردن فرد در پشت میز آسیب وارد کند. از سوی دیگر، اگر ارتفاع میز کوتاه باشد، ‌می تواند به گردن فرد آسیب وارد کرده و باعث آرتروز گردن در دراز مدت شود. کوتاهی یا بلندی و ارتفاع نامناسب و غیراستاندارد میزهای مدیریت می‌تواند به افراد آسیب وارد کرده و باعث دردهای مزمن کمر و شانه گردد. در همین رابطه، میز مدیریت BM3800 بر اساس استانداردهای ارگونومیک طراحی شده و دارای ارتفاع مناسب و کاملاً کارآمد می‌باشد که شما را از آسیب‌های جسمی به خوبی محافظت می‌کند.

2- زیبایی ظاهری میز مدیریت BM3800

یکی دیگر از نکات مهم در ساخت میز مدیریت BM3800 توجه به زیبایی و ظاهر درخشنده است که از فاکتورهای مهم در طراحی میزهای مدیریت می‌باشد. اگر به دنبال یک میز مدیریت لوکس و مدرن هستید این مدل میز مدیریت می‌تواند سلیقه شما را به خوبی برآورده ساخته و انتظارات شما را به خوبی برآورده سازد. توجه فرمایید که طراحی بی نظیر این میز می تواند زیبایی مورد نظر شما را به فضای اداری تا بی‌افزاید. میزهای مدیریتی که دارای استانداردهای طراحی و زیبای شناسی هستند، می‌توانند کاملاً چشم نواز بوده و در یک شرکت بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

منبع نوشته : میز مدیریت